پیام قرآن

یادداشت بچه های کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه الزهرا(س)قم

پیام قرآن

یادداشت بچه های کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه الزهرا(س)قم

با شهیدان تا خدا

گزیده ­ای از وصیت­نامة عارفانة شهید شیخ اصغر اللهیاری


بر شما باد به دعای کمیل و دعای توسل و ندبه و سمات که هر چه هست از این دعاهاست. بر شما باد به نماز جمعه و جماعت ... نمونة دیگر از آنچه دیده­ام این است که:

من هر وقت که به قم برای زیارت مرقد مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها مشرف می­شدم و برای ورود سلام می­کردم اگر جوابم را می­شنیدم وارد می­شدم و الّا دوباره اذن دخول خوانده سلام می­کردم تا جوابم را بدهند و یکبار که داخل حرم شدم به آن حضرت عرض کردم که چرا ما که به دیدن شما می­آییم شما به بازدید ما نمی­­آیید و در شب همان روز که در مهمان­خانه خوابیده بودم در خواب دیدم آن حضرت با حضرت فاطمة زهرا سلام الله علیهما بر من وارد شدند و در کنار من نشستند و حضرت زهرا سلام الله علیها به زبان ترکی به من فرمودند که چکار داری؟ و من هم در جواب عرض کردم که کاری ندارم آن گاه حضرت زهرا سلام الله علیها به آن حضرت فرمودند که دیدی مرا از مدینه آوردی اینجا... و بعداً رفتند که من از خواب بیدار شدم و از اسائة ادبی که کرده بودم ناراحت شدم. ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد